Seniordykker

Alder: 18-99 år (fødselsår 1925-2006)
Pris: 1.387,00 DKK
    Prisstruktur

1. jan: 1.750,00 DKK
    1. apr: 1.387,00 DKK
    : 0,00 DKK
    1. jul: 875,00 DKK
    1. okt: 512,00 DKK
    : 0,00 DKK

Betaling

Betalingsinformationer fremsendes senere

Seniordykker

Kontingentet er for dykkeren på min. 18 år, som ønsker at være fuldgyldig medlem af klubben.

Nedenstående er nogle af hovedpunkterne om hvad kontingentet omfatter beskrevet. Er du i tvivl om noget, så er du altid velkommen til at spørge.

DSF

Alle aktive dykkere i ANSK er forpligtet til at være medlem af Dansk Sportsdykkerforbund (DSF). Klubben betaler 300 kroner om året pr. medlem til DSF, og dette medlemskab omfatter bl.a. en dykkerforsikring. Læs evt. mere om dette på DSFs hjemmeside: http://www.sportsdykning.dk/for-medlemmer/medlemsfordele/

Nitrox max EAN40

ANSK har mulighed for at fylde nitrox på flaskerne, og dette bruges en gang i mellem i forbindelse med dykning. Er du Nitrox-certificeret er opfyldningen til en blanding med max 40% ilt omfattet af kontingentet.

Svømmehal

Som alle andre medlemmer i klubben har du adgang til Svømmehallen i Vadum. Se mere om dette på vores hjemmeside ansk.dk

Flåde

ANSK råder over en række speedbåde af forskellig størrelse. Som seniordykker har du adgang til at anvende disse i forbindelse med dykkeraktiviteter i klubregi. Man skal naturligvis lige godkendes til at sejle de forskellige både og nogle af dem kræver speedbådkørekort, men vi har også mindre både som er rigtig gode til at øve sig med for den mindre erfarne sejler.

Luftfyldning

Efter en kort introduktion til kompressoren er brugen heraf (til eget forbrug naturligvis) inklusiv i kontingentet.

Sociale aktiviteter

Vi har løbende en række sociale aktiviteter i klubben, som man er meget velkommen til at deltage i som medlem. Diversnight, fastalavnsfest, sommerfest, julefrokost er bare nogle af disse. Se evt. klubbens aktivitetsliste på facebook.