Her på siden, kan du nemt tilmelde dig Aalborg-Nørresundby Sportsdykkerklub.

Når du har udfyldt tilmeldingen vil du blive kontaktet af foreningens kasserer mht. til betaling og andre praktiske forhold.

Oversigt medlemsformer, priser og rettigheder findes her: Medlemsformer

-

Bemærk, at nedenstående priser er udtryk for det aktuelle kontingent for resten af indeværende kalenderår. ANSK har kalenderår (1. januar - 31. december) som kontingentperiode, og satserne pr. år kan du se af MedlemsformerNår du tilmelder dig den valgte aktivitet, vil du modtage en opkrævning fra kassereren på beløbet med mindre andet er aftalt.

Vi kan kun acceptere online-tilmelding fra personer på min. 18 år. Ønsker du at blive medlem af klubben som Juniordykker, Snorkel-medlem eller Svømmemedlem under 18 år, skal dette ske på indmeldelsesblanket underskrevet af værge. Indmeldelsesblanketten ligger på ansk.dk (https://www.ansk.dk/klubben/bliv-medlem) og kan også udleveres i klubhuset - Den underskrevne indmeldelsesblanket afleveres til kassereren (evt. scannet / billede af den på mail til kasserer@ansk.dk)

GDPR: Ved tilmelding til klubben accepterer du, at ANSK opbevarer dine personlige oplysninger. Oplysninger om Navn, Adresse, Mail, telefonnummer og medlemstype til tilgængelig på klubbens hjemmeside, men KUN for klubbens medlemmer, således medlemmerne har mulighed for at kontakte hinanden. Øvrige personoplysninger er ikke tilgængelig for andre end klubbens økonomiudvalg. Ønsker du IKKE dine kontaktoplysninger offentliggjort for klubbens øvrige medlemmer kan du meddele dette til kasserer@ansk.dk. Klubben opbevarer ikke følsomme personoplysninger, men udelukkende almindelige personoplysninger.

Seniordykker

Pris: 1.750,00 DKK

Seniordykker ekskl. DSF kontingent

Pris: 1.450,00 DKK

Svømmemedlemsskab

Pris: 1.050,00 DKK

UV-Jagt

Pris: 1.450,00 DKK

UV-Rugby

Pris: 1.050,00 DKK

Din søgning gav desværre ingen resultatater.